איך יודעים אם מותקן אצלי בבית מונה חשמל חכם?
זה קל. בודקים את חשבון החשמל של חברת החשמל ומחפשים את הכותרת "סוג קריאה", אם כתוב שם "קריאה מרחוק" – יש לך מונה חשמל חכם. אפשר לבדוק גם באתר חברת החשמל בלינק זה, או להתקשר לחברת חשמל 103 או בצ'אט, ולברר.
מהו מונה חשמל חכם ומה חכם בו?
אצל רובנו מונה החשמל שמותקן בבית הינו מונה אנלוגי אשר אינו משדר את צריכת החשמל ולכן צריך לקרוא אותו באופן ידני. חברת החשמל מתקינה במהלך השנים האחרונות ללקוחות מונה דיגיטלי חדש הנקרא מונה רציף, או מונה "חכם". המונה החכם משדר את צריכת החשמל הביתית באופן רציף. המונה החכם נדרש על מנת להעביר את חשבון החשמל […]
איך אתם חוסכים לי בהוצאות החשמל?
שאלה מצויינת עם שתי תשובות טובות. אנחנו מציעים שני מסלולי הנחה לחשמל מתוכם תוכל לבחור את זה שמתאים לך יותר. בנוסף, לקוחות גז ביתי שלנו יקבלו הנחה נוספת בחשבון הגז. מבין מסלולי ההנחה בחשמל, תוכל לבחור במסלול POWER עם הנחה כל היום, המומלצת לבתי אב אשר אינם שוהים הרבה בבית במשך היום, או מסלול הייטק אשר […]
איך מצטרפים אליכם?
זה פשוט! לאחר השארת כמה פרטים, אנחנו נחזור אליך בטלפון לשיחת היכרות נעימה ובה נספר קצת עלינו והרבה על מסלולי החיסכון החכם בחשבון החשמל שלנו. אם מותקן אצלך כבר שמותקן בביתכם מונה חשמל חכם (עוד פרטים בשאלה על המונה החכם), נעביר את חשבון החשמל אלינו מחברת החשמל, בדומה לשוק הסלולר. מרגע זה נשלח אליך חשבון […]
כולם יכולים להצטרף לאלקטרה POWER ?
כן. בטח. ברור. בודאי. בכיף.
למה לי להעביר את חשבון החשמל שלי לאלקטרה POWER?
כי אם אפשר לחסוך בהוצאות החשמל והגז אז למה לא? כי זה פשוט וקל.