האם קיים היתר עיסקא – אלקטרה פאוור 2019
בטח שקיים –היתר עיסקא – אלקטרה פאוור 2019
מי אחראי על תשתית החשמל שלי?
חברת החשמל אחראית ולכן במקרי תקלות והפסקות חשמל, יש לפנות למוקד 103
מאיפה מגיע החשמל הביתה?
שאלה מעולה! אנו באלקטרה פאוור רוכשים את החשמל שיגיע אליך הביתה, מגוף ממשלתי הנקרא "נוגה" ומנהל את מערכת החשמל בישראל. חשבון החשמל מחושב על פי מסלול החיסכון החכם שבחרת. בהמשך, בהתאם להסדרה מול חברת החשמל, נספק לך גם חשמל שנייצר בעצמינו.
איך זה שפתאום אפשר להעביר את חשבון החשמל מחברת החשמל אל אלקטרה POWER?
זה לא ממש פתאום. מדובר בתקופה של מספר שנים שבהן כבר מיושמת הרפורמה בשוק החשמל. במסגרת הרפורמה, שלב אספקת החשמל למשקי הבית, אשר היה מסופק בבלעדיות על ידי חברת החשמל, נפתח לתחרות. חברות בעלות רישיון לספק חשמל יכולות להעביר לקוחות מחברת החשמל, לשירות אספקת חשמל מהן. אנו באלקטרה POWER החלטנו שהגיע הזמן שמשקי הבית בישראל […]
מה עם שוכרי דירות? גם הם יכולים להצטרף?
בטח. אין צורך להיות בעל/ת הנכס כדי לעבור אלינו ולהתחיל לחסוך חכם בחשבון החשמל. אם צריך להחליף למונה חכם, מומלץ לתאם את המעבר עם בעל/ת הנכס כיוון שמדובר בתשתית קבועה המשויכת לנכס.
מה לעשות אם יש לי הפסקת חשמל או תקלה?
גם אחרי המעבר אלינו לאלקטרה POWER – עדיין חברת החשמל תהיה אחראית על רשת החשמל ועל תיקון התקלות. במקרה תקלה יש לפנות ישירות למוקד חברת החשמל (103), כפי שהיה עד היום.
בואו נדבר על הנחות – איך מקבלים ואיפה רואים אותן?
הנחות זה תמיד טוב! ההנחה תתקבל בכל חשבון חד-חודשי שנשלח לך, ותירשם בחשבון באופן ברור כדי שהחיסכון החודשי שלך ייראה כמו שצריך.
האם אני יכול להפסיק את החיבור אליכם בכל רגע?
ברור. בכל שלב אפשר לבקש ולחזור להיות לקוח של חברת חשמל באמצעות פניה ישירה לשירות הלקוחות שלנו, ואנו נשייך אותך בחזרה לחברת החשמל. לתשומת לבך, השיוך חזרה לחברת חשמל יכנס לתוקף ב-1 לחודש העוקב (לדוגמא, אם ביקשת לסיים עסקה ב 15 לינואר, סיום העסקה ייכנס לתוקף ב-1 לפברואר), והכל על-פי הוראות אמות המידה. לחילופין, במקרה […]
לאחר המעבר שלי אליכם, מה בעצם ישתנה?
הכל נשאר בדיוק אותו דבר חוץ מכך שספק החשמל החדש שלך יהיה אלקטרה פאוור ותעריף החשמל שלך יהיה מוזל! אין צורך בתיאום טכנאי או הגעה אליכם הביתה. חברת החשמל תמשיך להיות אחראית לטפל ברשת החשמל. חשבון החשמל שלכם יגיע ישירות מאלקטרה POWER במקום מחברת חשמל.
בקיצור, איך הולך תהליך המעבר (ניוד)?
המעבר אלינו מחברת החשמל נקרא בשפה המקצועית, תהליך ניוד, והוא קורה באופן וירטואלי, כלומר, ללא צורך בהגעת טכנאי או שינוי תשתית חשמל בבית.. לאחר אישור הסכם ההצטרפות איתנו, נגיש עבורך בקשה להעברת המונה. אם כבר יש לך מונה חשמל חכם תישלח לך חברת "נוגה" (NOGA) הודעת סמס ומייל לאישור המעבר אלינו. ברגע הלחיצה על כפתור […]