דרושים
קריירה באלקטרה פאואר - זה הצעד הראשון. כאן תוכלו לראות את כל משרות אלקטרה פאואר, להבין את דרישות ותיאור התפקיד ולהגיש מועמדות בקלות ויעילות. המשרות ממוקמות בכמה סניפים ברחבי הארץ ומשרדי ההנהלה בנתניה.
7 משרות פתוחות
מנהל/ת מחלקת גבייה
מרכז
הגדרת התפקיד
- ניהול כספי של מערך הגבייה
- פיקוח ובקרה על תהליכי עבודה באכיפת הגבייה
- ניהול צוות עובדי מחלקת הגבייה והאכיפה .
- אחריות על הכנת תכניות העבודה של מחלקת הגבייה לרבות ניהול, מעקב ובקרה אחר ביצוע.
דרישות התפקיד
- עובד/ת בעל/ת ניסיון בגבייה של לפחות 3 שנים – חובה.
- ניסיון מול לקוחות עסקיים.
- ידע בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי.
- ניסיון בניהול עובדים – יתרון משמעותי.
- ניסיון מול גבייה משפטית – יתרון.
- ידע ב-EXCEL ותוכנות אופיס-חובה.
- תודעת שירות גבוהה, אסרטיביות, ראש גדול, הבנה חשבונאית, יחסי אנוש מעולים, מוטיבציה ויכולות למידה.
תכולת התפקיד
- ניהול 2 נציגות גבייה.
- הפקת דוחות גיול באקסל.
- מתן מענה לסניפים בפריסה ארצית וגורמים נוספים פנים ארגוניים.
- התחשבנות מול משרדי עו"ד.
- הרמת דגלים אדומים לגבי לקוחות בעייתיים.
הגשת מועמדות
משרת חשב/ת
מרכז
הגדרת התפקיד
חשב.ת לטובת פעילות מספק החשמל .
דרישות התפקיד
- התמחות BIG4.
- ניסיון של כ-3 בחברה ציבורית ואו חברה פרטית גדולה – חובה.
- ידע בתוכנת מעלה ואו חשבשבת – חובה.
- יכולות אנליטיות גבוהות, יכולות ניהול, עבודה בצוות.
תכולת התפקיד
-
- הכנת דוחות כספיים חודשיים, רבעוניים ושנתיים, מאזנים ודוחות תקופתיים כולל יישום שיטות הכרה בהכנסה.
- הכנת תקציב וביצוע בקרה תקציבית שוטפת של הוצאות תוך דיווח תקציב מול ביצוע.
- הכנת מודלים תמחירים, תחשיבי כדאיות, השקעה ואחרים.
- ניהול תזרים מזומנים, עבודה מול בנקים, תהליכי חיוב לקוחות, תשלומים וגביה.
- עבודה מול רשויות המס ומשרד רואה החשבון של החברה.
- הכנת דיווחים שוטפים להנהלה.
הגשת מועמדות
מנהל/ת טכני
מרכז
הגדרת התפקיד
אחראיות לעמידה בתקני הבטיחות, הוראות ונוהלי החברה באזור הסניף.
דרישות התפקיד
- בגרות מלאה + טכנאי גז מוסמך רמה 2 עם מספר שנות ניסיון בתחום. בנוסף, מהנדס מכונות/ הנדסאי (מכונות/ חקלאות/ כימית/ אווירונאוטיקה) עם 5 שנות ניסיון בתחומו.
- רישיון נהיגה – רכב פרטי.
- ניסיון מקצועי של כ- 5 שנים בתחומו – יתרון.
תכולת התפקיד
- תכנון ובקרת ביצוע של פרויקטים ללקוחות עסקיים באזור הסניף.
- ליווי, הדרכה ובקרה על עבודת טכנאים רמה 1 ו-2, וקבלני משנה באזור הסניף.
- הפעלת מערך החירום הנדרש בעת אירוע גז באזור הסניף.
- תפקידים ומטלות נוספות כפי שיוטלו ע"י מנהל הסניף.
הגשת מועמדות
מהנדס/ת בטיחות איכות
מרכז
הגדרת התפקיד
התפקיד כולל ניהול, פיקוח, בקרה ודיווח על נושאי הבטיחות (בטיחות בגז ובטיחות העובד).
דרישות התפקיד
- ניסיון מוכח של שנתיים כממונה בטיחות – חובה.
- השכלה- תואר בהנדסה או הנדסאי עם 4 שנות ניסיון. מתחומים: מכונות, כימית, חקלאית ואווירונאוטיקה – חובה.
- ניסיון קודם בחברת אנרגיה- יתרון.
תכולת התפקיד
- ניהול מערך הבטחת איכות.
- הדרכה ופיתוח הידע המקצועי בחברה (תוכניות הדרכה, דפי מידע וכו').
- קיום קשר עם מוסדות האחראים על ענף הגז והפצת הוראות בהתאם לאלה הנקבעות ע"י המוסדות הנ"ל: מכון התקנים, מכון הנפט, התאחדות התעשיינים.
- מענה לשאלות טכניות מהשטח (לטכנאים ומהנדסים).
- ייצוג החברה מול מנהל הגז (ביקורות, תלונות וכו').
- חקירת אירועים והפקת לקחים.
- עריכת נהלי עבודה טכניים ונוהלי בטיחות
- ניהול תחום ביקורות שטח, ביקורות בסניפים, סוכנויות, קבלנים.
- מעקב אחר ביקורות והפקת לקחים בחברה.
- ניהול והשתתפות בוועדות בטיחות של החברה.
- השתתפות בוועדות בטיחות של מתקנים נוספים בחברה.
- השתתפות ותרגילי בטיחות במתקני החברה.
- הכנת כנסים מקצועיים וטכניים.
- הובלה ופיקוח על תחום הבטיחות בפרויקטים החברה.
- תפקידים נוספים שיוטלו מעת לעת ע"י הממונים.
הגשת מועמדות
נציג/ת שירות לקוחות ובק אופיס חשמל
מרכז
הגדרת התפקיד
התפקיד כולל מענה טלפוני ללקוחות פרטיים אשר חתמו על חוזה אספקת חשמל לבית, תיעוד במערכות החברה, גבייה, פתיחת חוזים, צירוף לקוחות חדשים ועוד.
דרישות התפקיד
- ניסיון כנציגת שירות לקוחות במוקד טלפוני שרות/מכירה.
- ידע וניסיון באקסל.
- תודעת שירות גבוהה.
- שירותית, ראש גדול, יכולות למידה ומכירה.
- גמישות והסתגלות לשינויים.
תכולת התפקיד
- מענה טלפוני ללקוחות.
- קליטת חוזים וטיוב במערכות החברה.
- עבודה מול ממשקים חיצוניים.
- העלאת נתונים, תיקון נתונים ומעקב אחר נתונים.
- התממשקות פנים ארגונית – מחלקת גבייה, מערכות מידע ועוד.
הגשת מועמדות
מכירות ושימור שטח D2D
מרכז
הגדרת התפקיד
התפקיד כולל שימור לקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים.
דרישות התפקיד
- ניסיון במכירות שטח – חובה.
- שליטה מלאה ביישומי office – יתרון.
- יכולות מכירה ושיווק מעולות, רעב למכירות, יכולת התמודדות מול התנגדויות של לקוחות, תפיסה מהירה, ראש גדול, יצירתיות, יכולת ניהול זמן עצמאית ויחסי אנוש טובים.
תכולת התפקיד
- פגישות עם לקוחות פרטיים בשטח.
- ניהול מו"מ מול הלקוחות.
- סגירת מעגל טיפול מול הלקוח
- ניהול דוחות ובקרה.
הגשת מועמדות
מנהל/ת תיק לקוחות
מרכז
הגדרת התפקיד
יצירת לקוחות עסקיים חדשים חיזוק הקשר עם הלקוחות העסקיים קיימים תוך הגדלת ההכנסות ועמידה ביעדי החברה.
דרישות התפקיד
- ניסיון של שנה/שנתיים במכירות שטח וניהול תיקי לקוחות עסקיים – חובה.
- רקע מתחום האנרגיה – יתרון.
- רישיון נהיגה בתוקף- חובה.
- רקע ואוריינטציה טכנית.
- יכולות מכירתיות גבוהות, אסרטיביות ויכולת שכנוע , שירותיות, ייצוגיות, יחסי אנוש טובים, כושר הבעה וניסוח ברמה גבוהה .
תכולת התפקיד
- ניהול הקשר השוטף ומתן מענה 360 הכולל פגישות עם הלקוחות בשטח.
- מתן הצעות ערך ללקוחות התיק.
- אחראי לחידוש הסכמים ללקוחות העסקיים.
- אחראיות על הגדלת היקף הלקוחות העסקיים של החברה באזור תוך הגדלת הרווחיות.
הגשת מועמדות
לא מצאתם את המשרה שמתאימה לכם?
שלחו אלינו את הפרטים שלכם וקובץ קורות חיים ואם יש לנו משרה שיכולה להתאים לכישורים שלכם, אנחנו ניצור אתכם קשר.