דרושים
קריירה באלקטרה פאואר - זה הצעד הראשון. כאן תוכלו לראות את כל משרות אלקטרה פאואר, להבין את דרישות ותיאור התפקיד ולהגיש מועמדות בקלות ויעילות. המשרות ממוקמות בכמה סניפים ברחבי הארץ ומשרדי ההנהלה בנתניה.
15 משרות פתוחות
עוזר/ת חשב (מס' משרה: 929890)
הגדרת התפקיד
- הכנת דוחות כספיים חודשיים, רבעוניים ושנתיים, מאזנים ודוחות תקופתיים תוך יישוםifrs.
- הכנת תקציב וביצוע בקרה תקציבית שוטפת של הוצאות תוך דיווח תקציב מול ביצוע.
- הכנת דיווחים שוטפים להנהלה.
- הכנת דוחות כספיים ומס שנתיים למס הכנסה.
דרישות התפקיד
- התמחות BIG5 בחברות ציבוריות / חברות תעשייתיות / אנרגיה עד 4 שנים.
- ידע באקסל ברמה גבוהה- חובה.
- יכולות אנליטיות גבוהות, יכולות ניהול, עבודה בצוות.
- אנגלית ברמה טובה
הגשת מועמדות
נהג/ת חלוקה (מס' משרה: 925021)
הגדרת התפקיד
אחריות מלאה על המשאית, חלוקה וחיבור של מיכלי הגז ללקוחות פרטיים ועסקיים באזור גאוגרפי מסוים.
דרישות התפקיד
- רישיון נהיגה סוג C 1(עד 15 טון)- 3 שנות ניסיון!
- ניסיון בחלוקת סחורה-יתרון לבעלי ניסיון קודם בחלוקת גז.
- רישיון חומ"ס- יתרון.
- חריצות, נכונות לעבודה פיזית מאומצת.
תכולת התפקיד:
- קבלת סידור עבודה יומי.
- החזרת המשאית למחסן.
- גביית תשלום מהלקוחות (צא'ק).
כפיפות וכפיפים:
- כפיפות מנהלית: מנהל הנדסה.
- כפיפות מקצועית: מנהל הנדסה.
- כפיפים: עוזר מחלק.
הגשת מועמדות
מנהל/ת תיקי לקוחות – אזור השרון (מס' משרה: 521860)
מרכז
הגדרת התפקיד
טיפוח וחיזוק הקשר עם הלקוחות העסקיים תוך הגדלת ההכנסות ועמידה ביעדי החברה.
דרישות התפקיד
- ניסיון במכירות שטח וניהול תיקי לקוחות עסקיים אסטרטגיים מחברות בינונית גדולות, ניסיון בשרות שימור לקוחות, לפחות שנה-שנתיים – חובה.
- רקע מתחום האנרגיה -יתרון.
- רישיון נהיגה בתוקף.
- רקע ואוריינטציה טכנית.
- יכולות מכירתיות גבוהות, אסרטיביות ויכולת שכנוע , שירותיות, ייצוגיות, יחסי אנוש טובים, כושר הבעה וניסוח ברמה גבוהה.
תכולת התפקיד:
- ניהול הקשר השוטף ומתן מענה 360 הכולל פגישות עם הלקוחות בשטח.
- מתן הצעות ערך ללקוחות התיק.
- אחראי לחידוש הסכמים ללקוחות העסקיים.
- אחראיות על הגדלת היקף הלקוחות העסקיים של החברה באזור תוך הגדלת הרווחיות ניהול מקצועי של תיק הלקוחות.
כפיפות וכפיפים:
- כפיפות מנהלית: מנהל מכירות עסקי.
- כפיפות מקצועית: מנהל מכירות עסקי.
הגשת מועמדות
נציג/ת בק אופיס חשמל (מס' משרה: 983287)
הגדרת התפקיד
התפקיד כולל מענה ללקוחות פרטיים אשר חתמו על חוזה אספקת חשמל לבית, תיעוד במערכות החברה, גבייה, פתיחת חוזים, צירוף לקוחות חדשים ועוד.
דרישות התפקיד
- שיחות נכנסות/ יוצאות ללקוחות לשם איסוף נתונים.
- הוצאת מיילים- דיווחים על שינוי כתובת של הלקוח וזכאות לדברים שונים שמגיעים ללקוח כמו ביטוח לאומי והנחות מיוחדות.
- עבודה על מערכות מרובות (שר פויינט, אקסל, מעלה, אאוטלוק ועוד).
- איסוף מידע, טיוב נתונים, הקמות במערכת, שירות על מסלולים ללקוח וכו'.
שעות עבודה: 08:00-16:30
הגשת מועמדות
נציג/ת שירות חשמל (מס' משרה: 825486)
נתניה
הגדרת התפקיד
נציג/ת שירות מוקד טלפוני. התפקיד כולל מענה אישי טלפוני ללקוחות, גביה וכו'
דרישות התפקיד
- ניסיון במוקד טלפוני– יתרון משמעותי
- שליטה ביישומי office .
- שירותיות ואדיבות, וורבליות, אחריות, יכולת למידה, יחסי אנוש טובים, יכולת התמודדות מול התנגדויות של לקוחות, יכולת תפקוד במצבי לחץ, תפיסה מהירה, יציבות תעסוקתית. יכולת עבודה בסביבה משתנה.
מקום ישיבה: הגביש 8 נתניה, קומה 4. מוקד ארצי.
פרופיל התפקיד: מועמד בעל אוריינטציה שירותית זמינות למשרה מלאה
השכלה נדרשת: מינימום 12 שנות לימוד + בגרות מלאה.
כפיפות: מנהלת מוקד השירות
שעות עבודה:
בימים א' – ה' המוקד עובד בין השעות 08:00-17:00
ימי ו' במידת הצורך
הגשת מועמדות
איש/ת מכירות שטח D2D מרכז (מס' משרה: 817640)
מרכז
הגדרת התפקיד
- מנהל/ ראש צוות מכירות שטח D2D לקוחות פרטיים.
- ניהול המחלקה המונה כ 4-8 אנשי צוות מכירות גיוס ושימור לקוחות.
דרישות התפקיד
- ניסיון במכירות שטח – חובה
- ניסיון ניהולי של צוותי מכירה – ניסיון מוכח של שנתיים ומעלה.
- שליטה מלאה ביישומי office – יתרון.
- יכולות ניהול מו"מ ברמה גבוהה, רעב למכירות, מנהיגות, הובלת והנעת עובדים, יכולת להתמודד מול התנגדויות של לקוחות/עובדים, תקשורת בינאישית מעולה, ראש גדול, יצירתיות, יכולת ניהול זמן ויחסי אנוש טובים.
כפיפות וכפיפים:
- כפיפות מנהלית: מנהל סניפים וחברות בנות.
- כפיפות מקצועית: מנהל סניפים וחברות בנות.
- כפיפים: צוות מכירות שטחD2D.
תכולת התפקיד:
- גיוס לקוחות חדשים בגפ"מ ובחשמל שימור לקוחות קיימים בגפ"מ.
- גיוס לחברה על ידי הפצת חומר פרסומי בשטח, פגישות עם דיירים וועדי בניינים, ניהול מו"מ על מחירים.
- התפקיד כולל גיוס, הדרכה הכוונה, ליווי וגיבוש הצוות.
- הובלת המחלקה לעמידה ביעדים ובסטנדרטים הנקבעים על ידי החברה.
- יציאה לפגישות עם וועדי בתים ופגישות אסטרטגיות, עזרה בגיוס ושימור לקוחות בשטח.
- סגירת מעגל טיפול מול הלקוח, ניהול דוחות ובקרה.
הגשת מועמדות
נציג/ת פניות הציבור (מס' משרה: 545101)
נתניה
הגדרת התפקיד
אחריות ומתן מענה מקצה לקצה לתלונות / פניות הציבור כתובות המגיעות מכלל ערוצי התקשורת של החברה ומענה טלפוני ללקוחות החברה.
תחקור מעמיק של הפניה במערכות החברה, ניתוח הממצאים וגיבוש המלצה לפתרון.
הנ"ל כולל טיפול בתלונות הנמצאות ברשתות החברתיות.
ריכוז נתונים רלוונטיים והתנהלות מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים בעניין פניות הלקוחות.
הצגת הפקת לקחים מתלונות הלקוחות מול מנהל פניות הציבור/ מנהל השירות.
תמיכה במוקד השירות ככל שנדרש.
דרישות התפקיד
- תואר ראשון- יתרון
- ניסיון קודם בעבודת מטה/ פניות ציבור/ משפטי – יתרון משמעותי.
- ניסיון בשרות/ שימור לקוחות- חובה
- שליטה מעולה ביישומי אופיס לרבות אקסל.
- התנסחות גבוהה בכתב ובעל פה.
- ידע והכרות עם פייסבוק ורשתות חברתיות נוספות.
.הנעים, שירותי, אסרטיבי במידה הנכונה, תקתקן
מיקום המשרה: משרדי ההנהלה- נתניה.
שעות עבודה: היקף משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך. ימים א',ב',ד',ה' 08:00-16:30. ימי ג' 08:00-16:00.
הגשת מועמדות
ראש צוות מוקד שירות (מס' משרה: 925668)
נתניה
הגדרת התפקיד
ניהול נציגי מוקד תפעולי בפן המקצועי, התפעולי והאישי.
דרישות התפקיד
התפקיד כולל ניהול צוות עובדים לעמידה ביעדי המוקד. הפונקציה מהווה ממשק מקצועי, הנעת תהליכים בצוות, ביצוע בקרות ומשובים. עבודה בסביבה מרובת משימות, עבודה מול ממשקים, טיפול בבעיות, עמידה ביעדים ועזרה לצוות בעת הצורך, אחריות לשביעות רצון העובדים ממקום עבודתם ודרך ניהולם, דאגה לרווחת העובדים, אחריות לעבודה צמודה, מובילה ומשתפת עם ממשקי החברה בכלל וממשקי השירות והמכירות בפרט: מכירות, מש"א, תמיכה, טכנולוגיות וכד'.
תאריך התחלה: מיידי
השכלה נדרשת: בגרות מלאה- יתרון לאקדמאיות
כישורים וידע נדרשים
- ניסיון בניהול צוות – חובה
- מנהל צוות במוקד טלפוני שרות במוקד קטן/בינוני- חובה
- ידע וניסיון באקסל ברמת נוסחאות ברמה גבוהה
- מוסר עבודה גבוה ותודעת שירות גבוהה
- בעל.ת סדר וארגון ברמה גבוהה
- אסרטיבית, יסודית, ירידה לפרטים, יכול התמודדות עם עומסים וריבוי משימות תחת לחץ.
כפיפות: מנהלת מוקד תפעולי
מגורים: נתניה והסביבה
שעות עבודה: משרה מלאה , נכונות לעבודה אינטנסיבית ולשעות נוספות במידת הצורך. עבודה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 (גמישות בשעת התחלה וסיום) וימי שישי לסירוגין.
הגשת מועמדות
נציג/ת גבייה (מס' משרה: 982637)
הגדרת התפקיד
יצירת קשר עם לקוחות חייבים וביצוע גביה טלפונית באמצעות כרטיסי אשראי + צירוף לקוחות להוראות קבע.
דרישות התפקיד
כפיפות וכפיפים
- כפיפות מנהלית: מנהלת מחלקת גבייה.
- כפיפות מקצועית: מנהלת מחלקת גבייה.
- כפיפים:
- יחסי גומלין :
דרישות וכישורים נדרשים
- ידע ב-EXCEL.
- תודעת שירות גבוהה.
- 12 שנות לימוד+בגרות מלאה.
- בעלי ניסיון קודם בתחום הגביה – יתרון
- בעלי ניסיון בעבודה במוקד שירות – יתרון
הגשת מועמדות
טכנאי/ת גז (מס' משרה: 672413)
הגדרת התפקיד
שירות והתקנות לכלל לקוחות החברה.
דרישות התפקיד
דרישות וכישורים נדרשים
- רישיון גפ"מ רמה 1 / רמה 2 בתוקף – חובה.
- רישיון נהיגה – רכב פרטי.
- ניסיון מקצועי בתחום.
הגשת מועמדות
לא מצאתם את המשרה שמתאימה לכם?
שלחו אלינו את הפרטים שלכם וקובץ קורות חיים ואם יש לנו משרה שיכולה להתאים לכישורים שלכם, אנחנו ניצור אתכם קשר.