תהליך המעבר (ניוד)

 

תהליך התחברות לצריכת החשמל הביתי דרכינו הוא בן שלושה שלבים. פירטנו מטה את התהליך כדי שיהיה לך הכי ברור ומובן. אם יש שאלות נוספות, אנחנו זמינים עבורך עם ידע, ניסיון ואדיבות. 

חותמים על מסמך הצטרפות > נכנסים לתהליך המעבר (ניוד) > מתחילים לחסוך חכם בחשמל

חתימת הסכם אספקת חשמל מול אלקטרה פאוור והזמנת מונה חכם (במידה ואין)

יש לך מונה חכם בבית? 

 

זה אומר שבסוף החודש הקרוב נעביר את בקשת המעבר שלך לחברת NOGA, שהיא חברת ממשלתית שאחראית על ניהול מערכת החשמל בישראל.

אם הכל בסדר, כבר בראשון לחודש הבא אפשר יהיה לספר לחברים שעברת לאלקטרה Power והתחלת לחסוך בחשמל.

 

 

אין לך עדיין מונה חכם בבית?  

 

זהו אומר שצריך לפנות לחברת החשמל ולהזמין לעצמך אחד בעלות חד פעמית של 265 ש"ח. התקנת המונה תבוצע ע"י חברת החשמל בתוך כ- 60 יום.


אחרי ההתקנה צריך לעדכן אותנו ונוכל להמשיך בתהליך המעבר (ניוד) שלך לחיסכון חכם בחשבון החשמל

*בכל שלב ניתן לחייג למוקד השירות שלנו ב-3114*

המעבר מתבצע ע"י חברת ניהול המערכת ("נגה") – חברה ממשלתית האחראית על אישור וניוד הלקוחות מחברת החשמל למספקי חשמל פרטיים.

התחלת הניוד

מתבצע רק ב-5 ימי העסקים האחרונים בכל חודש

סיום הניוד

מתבצע רק ב-6 ימי העסקים האחרונים בחודש שלאחר התחלת הניוד

* בשלב הניוד מול חברת ״נגה״ ילקחו פרטי אשראי מהלקוח לצורך הקמת החשבון *בכל שלב ניתן לחייג למוקד השירות שלנו ב-3114*

אתם מחוברים! מתחילים לחסוך... שימו לב, צריכת החשמל מאלקטרה פאוור מתחילה מהיום הראשון לחודש העוקב לסיום הניוד

קבלת חשבונית ראשונה לצריכת חשמל חד חודשית

החשבונית היא חד חודשית ומתקבלת בחודש העוקב

חיוב ראשון בהוראת קבע בכרטיס אשראי

כ-10 ימים לאחר קבלת החשבונית

*בכל שלב ניתן לחייג למוקד השירות שלנו ב-3114*