מצטרפים לספק החשמל

Logox2.png

ומכניסים אנרגיה חדשה לבית

בשלושה שלבים פשוטים מתחילים לחסוך

1

יש מונה חשמל חכם?

מעולה. אפשר להתקדם לבחירת מסלול חיסכון. אין מונה חכם? אין בעיה, משאירים פרטים ונחזור אליך לקידום העניין

2

בחירת מסלול

יש לאלקטרה POWER מסלולים חסכוניים במיוחד שמתאימים לכל אחד ואחת

3

עוברים לאלקטרה POWER

אנו נגיש אותך לניוד ב-5 ימי העסקים האחרונים של החודש

הטבת באנדל ללקוחות גז קיימים וחדשים

circlecircles.svg

הטבת באנדל ללקוחות גז קיימים וחדשים

מהו מסלול החיסכון שמתאים לך?

tv.svg

הייטק

עד 10% הנחה

23:00 בלילה ועד 17:00 אחה"צ למחרת

בכל ימות השבוע

שנה ראשונה: 8% הנחה
שנה שניה: 9% הנחה

שנה 3 ואילך: 10% הנחה

הכי פופולרי
bolt.svg

POWER

עד 7% הנחה

למשך כל היום והלילה (24/7)

בכל ימות השבוע

שנה ראשונה: 5% הנחה
שנה שניה: 6% הנחה

שנה 3 ואילך:7% הנחה

bedtime.svg

לילה

20% הנחה

23:00 בלילה ועד 07:00 בבוקר למחרת

בכל ימות השבוע

שאלות ותשובות

בטח שקיים –היתר עיסקא – אלקטרה פאוור 2019

חברת החשמל אחראית ולכן במקרי תקלות והפסקות חשמל, יש לפנות למוקד 103
שאלה מעולה! אנו באלקטרה פאוור רוכשים את החשמל שיגיע אליך הביתה, מגוף ממשלתי הנקרא "נוגה" ומנהל את מערכת החשמל בישראל. חשבון החשמל מחושב על פי מסלול החיסכון החכם שבחרת. בהמשך, בהתאם להסדרה מול חברת החשמל, נספק לך גם חשמל שנייצר בעצמינו.
זה לא ממש פתאום. מדובר בתקופה של מספר שנים שבהן כבר מיושמת הרפורמה בשוק החשמל. במסגרת הרפורמה, שלב אספקת החשמל למשקי הבית, אשר היה מסופק בבלעדיות על ידי חברת החשמל, נפתח לתחרות. חברות בעלות רישיון לספק חשמל יכולות להעביר לקוחות מחברת החשמל, לשירות אספקת חשמל מהן. אנו באלקטרה POWER החלטנו שהגיע הזמן שמשקי הבית בישראל חיכו מספיק זמן והגיע הרגע בו אפשר ליהנות מחיסכון חכם בחשבון החשמל. זו הסיבה שאנו מובילים את המהפכה כבר היום.
בטח. אין צורך להיות בעל/ת הנכס כדי לעבור אלינו ולהתחיל לחסוך חכם בחשבון החשמל. אם צריך להחליף למונה חכם, מומלץ לתאם את המעבר עם בעל/ת הנכס כיוון שמדובר בתשתית קבועה המשויכת לנכס.

גם אחרי המעבר אלינו לאלקטרה POWER – עדיין חברת החשמל תהיה אחראית על רשת החשמל ועל תיקון התקלות. במקרה תקלה יש לפנות ישירות למוקד חברת החשמל (103), כפי שהיה עד היום.

הנחות זה תמיד טוב! ההנחה תתקבל בכל חשבון חד-חודשי שנשלח לך, ותירשם בחשבון באופן ברור כדי שהחיסכון החודשי שלך ייראה כמו שצריך. 

ברור. בכל שלב אפשר לבקש ולחזור להיות לקוח של חברת חשמל באמצעות פניה ישירה לשירות הלקוחות שלנו, ואנו נשייך אותך בחזרה לחברת החשמל. לתשומת לבך, השיוך חזרה לחברת חשמל יכנס לתוקף ב-1 לחודש העוקב (לדוגמא, אם ביקשת לסיים עסקה ב 15 לינואר, סיום העסקה ייכנס לתוקף ב-1 לפברואר), והכל על-פי הוראות אמות המידה. לחילופין, במקרה שעברת לספק חשמל פרטי אחר – המעבר יתבצע באמצעות ספק החשמל החדש שבחרת.

הכל נשאר בדיוק אותו דבר חוץ מכך שספק החשמל החדש שלך יהיה אלקטרה פאוור ותעריף החשמל שלך יהיה מוזל! אין צורך בתיאום טכנאי או הגעה אליכם הביתה. חברת החשמל תמשיך להיות אחראית לטפל ברשת החשמל. חשבון החשמל שלכם יגיע ישירות מאלקטרה POWER במקום מחברת חשמל.

המעבר אלינו מחברת החשמל נקרא בשפה המקצועית, תהליך ניוד, והוא קורה באופן וירטואלי, כלומר, ללא צורך בהגעת טכנאי או שינוי תשתית חשמל בבית.. לאחר אישור הסכם ההצטרפות איתנו, נגיש עבורך בקשה להעברת המונה. אם כבר יש לך מונה חשמל חכם תישלח לך חברת "נוגה" (NOGA) הודעת סמס ומייל לאישור המעבר אלינו. ברגע הלחיצה על כפתור ה"אישור" בהודעה,  הסתיים המעבר והפכת ללקוח/ה שלנו ב- 1 שלאחר החודש הנוכחי.

זה קל. בודקים את חשבון החשמל של חברת החשמל ומחפשים את הכותרת "סוג קריאה", אם כתוב שם "קריאה מרחוק"  – יש לך מונה חשמל חכם. אפשר לבדוק גם באתר חברת החשמל בלינק זה, או להתקשר לחברת חשמל 103 או בצ'אט, ולברר.    

אצל רובנו מונה החשמל שמותקן בבית הינו מונה אנלוגי אשר אינו משדר את צריכת החשמל ולכן צריך לקרוא אותו באופן ידני. חברת החשמל מתקינה במהלך השנים האחרונות ללקוחות מונה דיגיטלי חדש הנקרא מונה רציף, או מונה "חכם". המונה החכם משדר את צריכת החשמל הביתית באופן רציף. המונה החכם נדרש על מנת להעביר את חשבון החשמל לספק פרטי. אם לא מותקן אצלך עדיין מונה חשמל חכם, אפשר לצלצל לחברת חשמל במספר 103, ולהזמין התקנת מונה בעלות חד פעמית (נכון להיום) של כ- 265 ₪ כולל מע"מ. התקנת המונה מבוצעת ע"י טכנאי חברת חשמל תוך כ- 60 יום והכל עפ"י הוראות אמות המידה של רשות החשמל.

שאלה מצויינת עם שתי תשובות טובות. אנחנו מציעים שני מסלולי הנחה לחשמל מתוכם תוכל לבחור את זה שמתאים לך יותר. בנוסף, לקוחות גז ביתי שלנו יקבלו הנחה נוספת בחשבון הגז.  מבין מסלולי ההנחה בחשמל, תוכל לבחור במסלול POWER עם הנחה כל היום, המומלצת לבתי אב אשר אינם שוהים הרבה בבית במשך היום, או מסלול הייטק אשר כולל הנחה גבוהה יותר בשעות היום והלילה (אך לא בין השעות 17:00 עד 23:00), ומתאימה לבתי אב אשר שוהים במהלך שעות היום בבית.

זה פשוט! לאחר השארת כמה פרטים, אנחנו נחזור אליך בטלפון לשיחת היכרות נעימה ובה נספר קצת עלינו והרבה על מסלולי החיסכון החכם בחשבון החשמל שלנו. אם מותקן אצלך כבר שמותקן בביתכם מונה חשמל חכם (עוד פרטים בשאלה על המונה החכם), נעביר את חשבון החשמל אלינו מחברת החשמל, בדומה לשוק הסלולר. מרגע זה נשלח אליך חשבון חשמל מוזל לפי המסלול שבחרת ישירות מאתנו. אין צורך בביקור טכנאי, ואין שינוי בתשתית החשמל – שעליה חברת החשמל תמשיך להיות אחראית בדיוק כמו היום.

כן. בטח. ברור. בודאי. בכיף.

כי אם אפשר לחסוך בהוצאות החשמל והגז אז למה לא? כי זה פשוט וקל.

מעכשיו קוראים לסופרגז – אלקטרה POWER וזה אומר שהרווחת פעמיים. במסלול הדאבל POWER שלנו מקבלים הנחה גם בחשבון הגז וגם בחשבון החשמל.

המלצות לקוחות

מלאו את הטופס
והתחילו לחסוך

יש לך שאלה? נשמח לענות עליה אם נקבל כמה פרטים קטנים ונחזור אליך